مدیریت - بازاریابی- گردشگری- توسعه شهری
سید سجاد اسبقی- کارشناسی ارشد MBA دانشگاه تبریز
درباره وبلاگ


سیدسجاداسبقی کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی(گرایش بازاریابی بین الملل) سلام بر دوستان عزیز این وبلاگ با هدف تبادل اطلاعات در زمینه مدیریت - بازاریابی - گردشگری در خدمت کلیه دوستان خواهد بود.کاش می دانستید که زندگی با همه وسعت خویش محفل ساکت غم خوردن نیست حاصلش تن به قضا دادن و پژمردن نیست زندگی خوردن و خوابیدن نیست زندگی حس جاری شدن است زندگی کوشش و راهی شدن است امیدوارم از راهنمائی دوستانی که دستی به قلم دارند بی نصیب نمونم. نیستم محتاج نگاهی که بلغزد بر من خودم هستم و تنهایی و یک حس غریب که به صد عشق و هوس می ارزد.... .هر کس به چیزی تبدیل می شود که بدان عشق می ورزد.اگر سنگی را دوست داشته باشد سنگ می شود اگر هدفی را دوست بدارد ،به آن هدف تبدیل می شوداگر به فردی عشق ورزد آن فرد می شود اگر به خدا عشق بورزد خدایی می شود وحال انتخاب با ماست .
آخرین مطالب
نويسندگان

جدول مورگان بر اساس يك فرمول خاص تهیه شده و میتوانید با داشتن حجم جامعه ، مقدار نمونه لازم را بدون استفاده از فرمول، از این جدول معلوم کنید.براي دانلود فايل Pdf آن از لينك زير استفاده كنيد.

جدول كرجسي و مورگان براي تعيين حجم نمونه

برچسب:sajada sbaghi, :: 13:31 :: نويسنده : سیدسجاداسبقی

مهدی بیا که عید اعظم پیمبر است / این بعثت محمد و تبریک حیدر است

در اهتزار پرچم قرآن هل اتی / تا موسم ظهور بدستان رهبر است . . .

عید مبعث مبارک

خلاصه كتاب اصول و فنون مذاكره

نويسندگان: راجر فيشر- ويليام يوري

برگرداننده به فارسي: دكتر مسعود حيدري

دانلود

 

اگر دلتون ميخواد كه ضريب هوشي خودتونو بسنجيد , به سوالاتي كه در ادامه ي اين مطلب وجود دارد را پاسخ دهيد و خودتونو بسنجيد , توجه داشته باشيد كه بايد بدون مكث جواب بديد !…



ادامه مطلب ...

در این تصاویر تعداد زیادی سرم از سقف محل درس خواندن این دانش‌آموزان آویزان شده تا  همه بتوانند خودشان را سرپا نگه دارند.
 

درس خواندن چینی ها



ادامه مطلب ...

 

پرسشنامه متداول ترين ابزار جمع آوري اطلاعات در پايان‌نامه رشته مديريت است. پرسشنامه عبارت است از مجموعه‌اي از پرسش‌هاي هدف دار كه با بهره‌گيري از مقياس‌هاي گوناگون نظر، ديدگاه و بينش يك فرد پاسخگو را مورد سنجش قرار مي دهد(حافظ نيا،1377).

جهت نگارش پرسشنامه براي پايان نامه ابتدا بايد موضوع مورد بررسي به مولفه‌هاي آن تجزيه شود. مثلا وقتي موضوع بررسي کيفيت زندگي کاري است بايد مولفه‌هاي موجد کيفيت مانند رضايت، انگيزش، خلاقيت را در نظر گرفت. هر يک از اين مولفه‌ها يک فرضيه يا سوال تحقيق را مي‌سازند. در مرحله بعد بايد براي هر مولفه يک مجموعه آيتم را شناسائي کرد. برمبناي نظريه چرچيل (1979) براي ايجاد يك مقياس زمانيكه ابعاد شناسائي شدند بايد مجموعه اي از آيتم ها در ارتباط با هر بعد ايجاد گردند(سين و ديگران،2005). زمانيکه مجموعه آيتم‌ها را شناسائي کرديد بايد با نظر اساتيد و متخصصين به يک جمع بندي برسيد و پرسشنامه مقدماتي را تدوين کنيد



ادامه مطلب ...

میرسجاداسبقی.کارشناسی ارشدبازاریابی

                                                                              



ادامه مطلب ...

دكتر شهداد شعباني
اگر به شما بگويم که این امکان را دارید تا از طریق متمركز نمودن وقت و انرژي‌تان بر انجام برخي از كارهايي كه هم‌اکنون نیز در حال انجامشان هستید، زندگي خود را به طرز شگفت‌انگیزی متحول کنید، نتایج بهتری بگیرید، پول بيشتري به‌دست آوريد و از موفقيت‌های بيشتري لذت ببريد، چه خواهیدگفت؟



ادامه مطلب ...
پيوندها