هوالباقی
مدیریت - بازاریابی- گردشگری- توسعه شهری
سید سجاد اسبقی- کارشناسی ارشد MBA دانشگاه تبریز
درباره وبلاگ


سیدسجاداسبقی کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی(گرایش بازاریابی بین الملل) سلام بر دوستان عزیز این وبلاگ با هدف تبادل اطلاعات در زمینه مدیریت - بازاریابی - گردشگری در خدمت کلیه دوستان خواهد بود.کاش می دانستید که زندگی با همه وسعت خویش محفل ساکت غم خوردن نیست حاصلش تن به قضا دادن و پژمردن نیست زندگی خوردن و خوابیدن نیست زندگی حس جاری شدن است زندگی کوشش و راهی شدن است امیدوارم از راهنمائی دوستانی که دستی به قلم دارند بی نصیب نمونم. نیستم محتاج نگاهی که بلغزد بر من خودم هستم و تنهایی و یک حس غریب که به صد عشق و هوس می ارزد.... .هر کس به چیزی تبدیل می شود که بدان عشق می ورزد.اگر سنگی را دوست داشته باشد سنگ می شود اگر هدفی را دوست بدارد ،به آن هدف تبدیل می شوداگر به فردی عشق ورزد آن فرد می شود اگر به خدا عشق بورزد خدایی می شود وحال انتخاب با ماست .
آخرین مطالب
نويسندگان
برچسب:, :: 21:52 :: نويسنده : سیدسجاداسبقی

بدین وسیله از کلیه همکاران محترم،دوستان و دانشجویان عزیز که در مصیبت درگذشت پدر اینجانب( میر هوشمند اسبقی) با حضور خود در مراسم تشییع، تدفین و ختم شرکت نموده و یا با تلفن ، ایمیل ارسال گل و متن تسلیت ابراز همدردی کردند نهایت تشکر و قدردانی را دارم. از این که نتوانسته ام حضوراً پاسخگوی محبت های شما عزیزان باشم، پوزش می طلبم.

از خداوند منان برای همگی سلامتی همراه باسعادت و خوشبختی دنیوی و اخروی آرزو می کنم و امیدوارم بتوانم در شادیهایتان جبران لطف و محبت همه شما سروران عزیز را بنمایم.

         

                                                                                               با احترام میر سجاد اسبقی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

پيوندها