پروفایل کاربری
مدیریت - بازاریابی- گردشگری- توسعه شهری
سید سجاد اسبقی- کارشناسی ارشد MBA دانشگاه تبریز
درباره وبلاگ


سیدسجاداسبقی کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی(گرایش بازاریابی بین الملل) سلام بر دوستان عزیز این وبلاگ با هدف تبادل اطلاعات در زمینه مدیریت - بازاریابی - گردشگری در خدمت کلیه دوستان خواهد بود.کاش می دانستید که زندگی با همه وسعت خویش محفل ساکت غم خوردن نیست حاصلش تن به قضا دادن و پژمردن نیست زندگی خوردن و خوابیدن نیست زندگی حس جاری شدن است زندگی کوشش و راهی شدن است امیدوارم از راهنمائی دوستانی که دستی به قلم دارند بی نصیب نمونم. نیستم محتاج نگاهی که بلغزد بر من خودم هستم و تنهایی و یک حس غریب که به صد عشق و هوس می ارزد.... .هر کس به چیزی تبدیل می شود که بدان عشق می ورزد.اگر سنگی را دوست داشته باشد سنگ می شود اگر هدفی را دوست بدارد ،به آن هدف تبدیل می شوداگر به فردی عشق ورزد آن فرد می شود اگر به خدا عشق بورزد خدایی می شود وحال انتخاب با ماست .
آخرین مطالب
نويسندگان
مدیریت - بازاریابی- گردشگری- توسعه شهری

نام: سید سجاد اسبقی
.........................................................
جنسیت: مرد
.........................................................
محل سکونت: آذربايجان غربي
.........................................................
سن: 22 / 11 / 0
.........................................................
میزان تحصیلات:
.........................................................
شماره تماس:
.........................................................
ایمیل و ای دی یاهو: infoasbaghi@gmail.com
.........................................................
درباره من: واحد فروش و بازرگانی سیمان آدرآبادگان 1392-1395 مدیر داخلی مجمتع حضرت امام ره 88-89- مدیر فروش مدیران خودرو91- مدرس دانشگاه دروس مدیریت ، بازاریابی و گردشگری 91-92-کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی (گرایش بازاریابی بین الملل) دانشگاه تبریز.......... کارشناسی مدیریت بازرگانی دانشگاه ارومیه............ پیش دانشگاهی ریاضی-فیزیک...... موضوع پایان نامه کارشناسی ارشد:بررسی تاثیر بازاریابی مقاصد بر توسعه صنعت گردشگری و ارائه راه کارهای لازم.............. مقالات ارائه شده: روابط بین المللی جمهوری اسلامی ایران وجمهوری خودمختارنخجوان وارائه راهکارهای لازم(اولین اجلاس بین المللی دانشگاه های منطقه قفقاز) مقالات مبلمان شهری و توسعه و شهری، بافت فرسوده و نقش آن در توسعه گردشگری مشاوره بازاریابی و فروش...مشاور پایان نامه مدیریت بازاریابی گردشگری... دوره های طی شده وشرکت در همایشها و کنفرانس ها: 1-دوره کارورزی اداره فرهنگ و ارشاد یک سال-2-دوره بین المللی بازاریابی اداره بازارگانی تبریز-3-دوره آموزشی کارکنان دولت اصول 3-1حسابداری-3-2دوره فن بیان وآئین سخنوری-3-3دوره اموزشی ادره اموردفتری-3-4دوره مدیریا منابع انسانی واداره امورکارکنان03-5دوره اصول بیمه-3-6دوره آموزش سیستم اتوماسیون اداری-3-7دوره آموزش سازماندهی-د3-8وره آموزشی ارتباطات سازمانی)دفترمنابع انسانی وتحول اداری استانداری و.دوره های هفت گانه فناوری اطلاعات ، دوره بین المللی بازاریابی گردشگری و هتل داری و...

نظرات شما عزیزان:

ZAHRA
ساعت11:12---12 فروردين 1393
ســــــــــلام مهندس جان

خســــــــــــــــــته نبـــــــــــــاشی!!

ســـــــــــــــال نـــــــوتــون مبــــــــــــــارک


کامران کاملی
ساعت20:10---24 شهريور 1392
سلام و عرض خسته نباشید

من کامران کاملی هستم و در زمینه تولید کیت فعالیت دارم. من بتازگی به مشکلی در ارتباط با نحوه و میزان نمونه برداری از محصول جهت انجام آزمایش کنترل کیفی برخوردم که با بررسی در اینترنت به این فرمول کوگران برخوردم که هرچه خواندم، واقعیتش زیاد دستگیرم نشد و بنابراین درخواست راهنمایی و کمک از شما را دارم.
طرح مشکل: ما در 3 روز متوالی روزانه حدود 1000 عدد پلیت – یکی از اجزا کیت و مهمترین و حساسترین جز – را تولید میکنیم براساس جدول AQL ، 34 عدد پلیت را از هر روز تولید برمیداریم و تست میکنیم یعنی 34X3 . ولی در واقعیت نتیجه بدست آمده زیاد با واقعیت همخوان نیست و این روش کارا نیست.

لذا درخواست راهنمایی از شما را داشتم و در صورت امکان روش نمونه برداری صحیح و تعداد صحیح را بدانم . متشکرم
ایمیل من : K1_KAMELI@YAHOO.COM


مقالات تعلیم و تربیت
ساعت0:18---17 ارديبهشت 1390
سلام دوست عزیز...

اگر مایل به تبادل لینک هستید من را با نام مقالات تعلیم و تربیت و با آدرس www.olomtarbiati.loxblog.com لینک نمایید و به من خبر دهید تا با چه نامی شما را لینک نمایم.






با تشکر
مدیریت و نویسنده وب علوم تربیتی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

پيوندها