مدیریت - بازاریابی- گردشگری- توسعه شهری
سید سجاد اسبقی- کارشناسی ارشد MBA دانشگاه تبریز
درباره وبلاگ


سیدسجاداسبقی کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی(گرایش بازاریابی بین الملل) سلام بر دوستان عزیز این وبلاگ با هدف تبادل اطلاعات در زمینه مدیریت - بازاریابی - گردشگری در خدمت کلیه دوستان خواهد بود.کاش می دانستید که زندگی با همه وسعت خویش محفل ساکت غم خوردن نیست حاصلش تن به قضا دادن و پژمردن نیست زندگی خوردن و خوابیدن نیست زندگی حس جاری شدن است زندگی کوشش و راهی شدن است امیدوارم از راهنمائی دوستانی که دستی به قلم دارند بی نصیب نمونم. نیستم محتاج نگاهی که بلغزد بر من خودم هستم و تنهایی و یک حس غریب که به صد عشق و هوس می ارزد.... .هر کس به چیزی تبدیل می شود که بدان عشق می ورزد.اگر سنگی را دوست داشته باشد سنگ می شود اگر هدفی را دوست بدارد ،به آن هدف تبدیل می شوداگر به فردی عشق ورزد آن فرد می شود اگر به خدا عشق بورزد خدایی می شود وحال انتخاب با ماست .
آخرین مطالب
نويسندگان

اسلایدهای سومین نسخه‌ی کتاب بازاریابی گردشگری موریسون را در 20 فصل کامل و به زبان انگلیسی از لینک زیر می‌توانید دانلود نمایید.

 

دانلود

برچسب:ASBAGHI, :: 16:54 :: نويسنده : سیدسجاداسبقی
تریز چیست ؟

واژه TRIZ (تریز) برگرفته شده از حروف اول کلمات در عبارت روسی زیر می باشد:
«Teoriya Resheniya Izobrototelskikh Zadatch» که برابر انگلیسی آن عبارت «Theory of Inventive Problem Solving» (با مخفف TIPS) است که به معنی نظریه حل ابداعانه ی مسئله می باشد.


ادامه مطلب ...

دو چشمِ آمنه بر روی احمد / گره خورده دلش بر موی احمد

گهی خندان گهی محو تماشا / چو می‌بیند خمِ ابروی احمد

خجسته میلاد پیامبر اکرم مبارک باد

بر اساس آمار سازمان جهانی گردشگری توریسم چهارمین فعالیت اقتصادی دنیا محصوب میشود و حدود      10 درصد تولید نا خالص و 10 درصد اشتغال دنیا را به خود اختصاص داده است

این در حالی است که صنعت پر منفعت توریسم نسبت به تغیر و تحولات اجتماعی و سیاسی بسیار حساس است و به عبارتی هر گونه تغییر در متغیر های سیاسی اجتماعی و اقتصادی حجم جریان جهانگردی دنیا را تحت تاثیر قرار میدهد.

جهانگردی به عنوان صنعتی دو سویه شناخته میشود که از یک سو تحت تاثیر عوامل زیر بنایی و از سوی دیگر عوامل اجتماعی و سیاسی  قرار دارد



ادامه مطلب ...

مناره شمس تبریزی در محله ای به همین نام در شهر تاریخی خوی واقع شده و با شماره 966 و در سال 1344 شمسی در فهرست آثار ملی کشور به ثبت آثار ملی رسیده است . این مناره بیش از 17 متر ارتفاع دارد و بر روی پایه ای



ادامه مطلب ...

مدیران در هر زمان و مکانی بايد آماده ارائه مطالب مختلف، به مخاطبان متفاوت باشند. مدیران در اين سخنراني‌ها به دنبال اطلاع‌رساني، ترغيب یا تاثيرگذاري بر تصميمات يا بهبود عملکرد هستند.

 

در داخل سازمان ممكن است با گروهي از كاركنان يا همه همكاران صحبت كنند و در بيرون براي گروه‌هاي اجتماعي، مطبوعات يا سازمان‌های دیگر سخنرانی کنند. ..



ادامه مطلب ...
پيوندها